zaterdag 4 februari 2012

Challenge #125

Wat een mooie harten hebben we voorbij zien komen deze week!
Maar voordat we overgaan tot onze top 3 van deze week even het volgende...

Yvon, neemt wegens gezondheidsredenen even een time-out. Zodra zij klaar is met haar revalidatie komt zij ons weer vergezellen met haar mooie kaarten.
Yvon, namens ons allen heel veel sterkte en hopelijk weer tot gauw! :-)

En dan nu onze top 3 in alfabetische volgorde. Daar staan in:

Cornelie:

Erna:

M@rjan:

En de winnaar van de hartenchallenge is M@rjan!
Van harte gefeliciteerd M@rjan! Als je je adresgegevens doormailt naar dutchcardlovers@hotmail.com komt de prijs zo spoedig mogelijk naar je toe.

En dan is het weer tijd voor de nieuwe challenge.
Dit keer worden we gesponsord door Digital Delights.


Welcome to Digital Delights, a magical place filled with little digi creations from all walks of life. We have a wide range of digital stamps which are delivered straight to your email 24/7!
In addition we also have a growing range of "Delightful Piecings" which are paper pieced files designed to be used with your cutting machines or for hand cutting. Fancy a new blog makeover, header or new watermark, then stop by our sister site Delightful Custom blogs.

Welkom bij Digital Delights, een magische plaats vol kleine digitale creaties over alle onderdelen van het leven. Wij hebben een uitgebreid assortiment van digitale stempels die direct 24/7 naar je mail adres gestuurd worden. We hebben zelfs een groeiend aantal "Delightful Piecings" dat zijn files met onderdelen van afbeeldingen om met je snijmachine uit te snijden ( b.v. voor de Cricut ) of met de hand uit te knippen. Wil je een nieuwe look voor je blog, hoofdbalk of watermerk, ga dan naar de site van Delightful Custom blogs.

Je kunt drie digitale stempels winnen in zwart/wit of kleur!

En de nieuwe challenge?
Deze week is de challenge om een wiebelkaart te maken. De basis voor deze kaart is een dubbelgevouwen cirkel. Eenvoudiger kan het niet. De versiering is geheel vrij.


En dit zijn de voorbeelden van het team ter inspiratie!

Angèle:

Miriam:

Ellen:

Rosalien:

Anja:

Margot:

Marianne:

José:

Doen jullie mee? Jullie hebben tot vrijdag 10 februari, 18.00 uur de tijd om je creatie aan Mr. Linky toe te voegen!

Wiebel ze! Josè, namens het DCL-Team.


35 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte Erna, Cornelie en Marjan.
Prachtige kaarten dames!

miriam zei

Van harte dames van de top 3 en marjan gefeliciteerd met je prijs
gr miriam

Елена zei

Добрый день, дамы! всем хороших выходных! Ивоне желаю скорейшего выздоровления.
Поздравляю всех дам в ТОП-3. Открытки замечательные! Всем удачи в новом задании 125!) Очень интересный скетч! Спасибо дизайнерам!
С теплом, Елена.

Marjan zei

Oh wat gaaf zeg! Ik ben blij! Cornelie en Erna van harte allebei!

Ik ga deze keer vast weer meedoen, leuke challenge!

Groetjes, Marjan

Wendy zei

gefeliciteerd dames van de top 3!
wat een leuke voorbeeldkaarten van de DTers weer zeg... ook deze keer ga ik weer proberen mee te doen ;)

liefs wendy

José zei

Gefeliciteerd Marjan met je eerste plek! Hele mooie kaart. En Cornelie en Erna jullie van harte met jullie top 3 plek!

Anoniem zei

Gefeliciteerd winnaars en beterschap Yvon!
Leuk idee voor een kaart, en leuke voorbeelden.

Debbie / Daqa.

Adriana zei

Yvon, sterkte met het herstel!
Wat een leuke uitdaging. Heb nog nooit zo'n kaart gemaakt...
Ga ermee aan de slag.

Cornelie zei

Heel erg bedankt voor het top 3 plekkie, ben d'r blij mee! Erna jij ook gefeliciteerd. En Marjan, jij natuurlijk met het winnen van de challenge!!! Top!
Wiebeldewiebel, ik vind het helemaal leuk, maar dat was wel een beetje bekend! Alweer even geleden dat ik dit gemaakt heb. Goede reden om het weer te doen, toffe uitdaging!
Groetjes Cornelie

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Feli dames, verdiend! Die nieuwe uitdaging is super!! Wat een mooie voorbeelden.

Stampidoe@gmail.com zei

Marjan GEFELICITEERD een geweldige kaart. Erna en Cornelie gefeliciteerd met het behalen van jullie top3 plaats.

bedankt voor jullie lieve woorden omtrent mijn revalidatie hoop er ergens in mei er weer bij te zijn.

Liefs Yvon

moi-erna zei

Oh wat leuk! Marjan en Cornelie ook gefeliciteerd!
Vind het zo ontzettend leuk om hieraan mee te doen, ben altijd ook zo benieuwd naar de andere creaties... kijk weer uit naar de volgende challenges.
Liefs Erna

Ellen zei

Van harte Erna, Cornelie en natuurlijk onze topper; Marjan! Veel plezier met je prijs!
Ik vond dit een hele toffe uitdaging, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan maken...
Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Dames gefeliciteerd met de Top 3 en Marjan met het winnen van de Challenge. Ik heb zulke leuke kaarten voorbij zien komen, geweldig. Dat maakt het wel heel moeilijk voor ons om een Top 3 te maken. Ik ben weer heel benieuwd naar de uitwerkingen van deze week. :))

Groetjes Rosalien

Rosalien Zwackhalen zei

Dames gefeliciteerd met de Top 3 en Marjan met het winnen van de Challenge. Ik heb zulke leuke kaarten voorbij zien komen, geweldig. Dat maakt het wel heel moeilijk voor ons om een Top 3 te maken. Ik ben weer heel benieuwd naar de uitwerkingen van deze week. :))

Groetjes Rosalien

Plony zei

Gefeliciteerd top 3 en Marjan, je wist al dat ik hem geweldig vond, verdiend eerste!!
Ik heb ook maar eens een wiebelkaartje gemaakt, weer eens wat anders. Prachtige voorbeelden dames, heel mooi.
Groetjes,Plony

Margot zei

gefeliciteerd Marjan!

anneke's creaties zei

gefeliciteerd top 3 en marjan
schitterende kaarten hebben jullie gemaakt
en dan nu de wiebelkaart
erg mooie voorbeelden
ik doe weer graag mee.

groetjes anneke

Kitty Dieleman. zei

Gefeliciteerd dames,
Ook ik heb een wiebelkaart gemaakt heel leuk om te doen en door jullie voorbeelden is het leuk om zoiets te maken
Super zijn ze.

Groetjes Kitty

Nellie zei

Ook ik heb deze keer weer eens meegedaan en een wiebelkaart gemaakt. De voorbeelden van de dames van het DT-Team zijn schitterend en een echte inspiratie. Dank je wel hiervoor.

Groetjes, Nellie

Unknown zei

Schitterende wiebelkaarten en dankzij Miriam staat de mijne nu ook tussen de inzendingen. Bedankt Miriam! Groetjes, Frea

KarinsArtScrap zei

dames weer een hele leuke challenge en prachtige voorbeeldkaarten.
prachtig hoe iedereen zijn eigen styl heeft.

groetjes kartin

Marlieke zei

Wat een leuke nieuwe challenge! Ik moest er weer even inkomen na een lange tijd niets gemaakt te hebben en dat lukte met deze opdracht prima!

Blankina zei

Wat een leuke uidaging weer, zo worden we gestimuleerd om geen standaard kaarten te maken. Leuk!!
Prachtige voorbeelden...

Ciao Blankina

jolanda zei

leuke challenge.
Dit was voor mij de eerste keer dat ik een wiebelkaart maakte, maar niet de laatste keer.

CraftLein* - enjoy creativity zei

Erg leuk weer, de mijne is nu ook af. En wat een mooie voorbeelden ze!

Liefs,
Leintje*

Dora zei

gefeliciteerd aan de winnaars!! prachtige creaties!!
deze nieuwe challenge is wel een mooie. jullie als dt team mooie voorbeelden gemaakt.
ik heb de mijne ook klaar en ik hoop dat het goed is.
succes
groetjes dora

Aukje zei

Leuke challenge, ik had nog niet eerder een wiebelkaart gemaakt!
groetjes
Aukje

Gemma zei

Leuke challenge en wat een prachtige voorbeelden! Groetjes Gemma

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd Marjan en de andere dames van de top 3.
DT team jullie hebben mij ook erg geïnspireerd! Dus heb ik een gaatje gevonden om ee te doen!
Groetjes Jolanda.

Cora Hoekstra zei

Wat een boel inzendingen deze week!!! En al 125 challanges knap hoor!

Annemarie zei

Wat een superleuke challenge!
Ik heb mijn bijdrage geplaatst!
groeten Annemarie

Annemarie zei

Wat een superleuke challenge!
Ik heb mijn bijdrage geplaatst!
groeten Annemarie

By Aline zei

Oeps, tot 18.00 ben net thuis, heb de kaart al wel gemaakt... Vond het een leuk project...

Eveliene zei

Pffffffffffff nog net op de valreep.......
Wat zijn ze leuk om te makennnnnnnnnnnnn

gr eveliene